Minyon, Törpilla és az egyszarvú

Mint írtam, itthon vagyok betegen, de ez legalább arra "jó", hogy az elmaradt megrendeléseimet teljesítsem.
Így az elmúlt héten több dolog is született.

Lássuk őket!

Még egy minyon, de ennek már 2 szeme van az eddigiektől eltérően. Ez egy kicsi fiú karácsonyi ajándéka lesz. Remélem, örül majd neki. :)


Forrás:Továbbra is a Fonalland/Tek-Tek leírását használtam, pici módosítással.
Fonalak: RED Heart Lisa 136, 184, 208, 217
               Himalaya Everyday 70030.


Keletkezett egy Törpillám, ami az eddigi legnagyobb vállalásom volt. Nagyon igyekeztem, hogy hasonlítsanak az eredetivel, bár a hajon még módosítani kellesz a későbbiekben, mert ez elég rövidkére sikerült.


Forrás: www.ravelry.com/patterns/library/swet-smurfette
Fonalak: RED Heart Lisa 208, 217, 5665 és 2330.


Végül még egy Gru-s egyszarvú készült, vagy a munkatársaim szavaival élve: "eccarvúú".
Szerintem nagyon aranyos, bamba feje lett. 




Forrás:http://littleyarnfriends.com/post/62041278220/crochet-pattern-lil-fluffy-unicorn-despicable
Fonalak: RED Heart Lisa 184, 208 és 8305
               Ayola Fantazi Iplikleri 3202 005.



Megjegyzések