Babaváró ajándék

Az egyik munkahelyi csoporttársamnak és feleségének nemsokára babájuk lesz.
Mivel nagyon tetszenek a kisbabákról készült képek, amelyeken manósapka van rajtuk, és szerettem volna meglepni őket valamivel a kisfiúk születése alkalmából, elkezdtem leírások után kutatni a neten. Konkrét mintát nem sikerült találnom, így kísérletezni kezdtem a képek és az alábbi blogon található sapka alapján, és ez lett belőle:

Forrás: http://horgomania.blog.hu/2014/07/17/manosapka 
Fonal: Lollipop fehér-halványkék-kék

A leírást hamarosan feltöltöm a Minták oldalra. 😊

A fenti forrásban megjelölt oldalon találtam egy babacipőt is. Nem volt kérdés, hogy megcsinálom a sapi mellé. 
Ilyen lett:


Forrás: http://horgomania.blog.hu/2014/07/28/ujszulott_szett 
A videó, ami alapján készült, itt található: https://m.youtube.com/watch?v=ogIy7gmIxug

A gond annyi, hogy sajnos nem magyar, hanem angol. Ettől függetlenül, nagyon lassan halad a készítő, így könnyen követhető a munka. Ha valaki beszéli a nyelvet, akkor ez nem gond, de ez alapján sikerült egy leírást csinálnom, ami szintén hamarosan felkerül a Minták oldalra. 😃

Ez a kettő is nagyon aranyos volt már így eddig, de szerettem volna még valamivel kiegészíteni a "csomagot". Először egy kismackóra gondoltam, de aztán rátaláltam erre a nyuszira. Nagyon kedvesnek találtam és szerethetőnek, emellett húsvét lévén kissé nyusziőrült lettem. Biztos voltam benne, hogy jó társa lesz a kicsinek és a sapka-cipő párosnak is.



Forrás: Gombolyag magazin 2015/01. számban található Dolphin nyuszi a 30. oldalról
Fonal: Lollipop fehér- halványkék-kék

Mivel én más típusú fonalból készítettem, ezért nem ugyanolyan, mint a minta, illetve a szemét hímeztem, nem biztonsági szemet helyeztem be.
Ezektől függetlenül szerintem aranyos lett. 😃

Megjegyzések