Nyuszi és egyszarvúak

Picit megint elmaradtam a bejegyzésekkel, holott többször megígértem már magamnak, hogy amint készen van egy-egy új darab, azonnal felteszem, mindig ez marad a végére.

Készült még két csíkos nyuszi, de ezek rózsaszínűek.

Itt van egy kép a készülő verzióról. Összevarrásra várnak a részek.



Itt már a kész nyuszkókat láthatjuk. A szemei és az orra-szája fekete osztott hímzővel készült.



Forrás: Gombolyag Magazin 2015/1 száma.
Fonal: Nako Baby Lollipop 80434.


Aztán a Ravelry weboldalán találtam rá erre nagyon cuki kis egyszarvúra, és muszáj volt megcsinálnom.
Nem nagyon akartam elengedni, mert szerintem nincs olyan, aki be tudna telni az aranyos kis gombszemeivel. Ennek ellenére egyik munkatársamnak ajándékoztam, és mondhatom, hogy jól tettem, mert nagyon-nagyon örült neki.

 Íme ő, a kis rózsaszín cukiság.



Nagy sikere lett a munkatársak körében, miután megosztottam a képét, így készült belőle egy sárga verzió is.



Emellett kisfiúnak egy kék is.



És még egy lilában a sógornőmnek és unokahúgomnak.



Fonalak:
Rózsaszín: Red Heart Lisa 206 és 208, Baby Lollipop
Sárga: Red Heart Lisa 208, 184 és 02330.
Kék: Red Heart Lisa 208, 5665 és Bravo 9302.
Lila: Red Heart Lisa 5691, 5673 és 208.



Megjegyzések