Januári kezdés

Elkezdődött az új év, és már most túl vagyok számos megrendelésen, illetve befejeztem azt is,a mit még a múlt nyárra kezdtem el készíteni magamnak.

Az elmúlt hetekben több süni is készült. A süntesók a fodrászom kislányának és kisfiának készültek, ezért rózsaszín és kék nadrágokat kaptak.
A kisvirágos süni pedig a munkatársam anyukájának készült. Zöld a nadrágja, mert az az anyuka kedvenc színe, és azért süni így januárban, mert óvónéni a Sün csoportban. :)



Végre készen lett munkatársamnak a bolero-kardigánja, amire már régen várt. A fonalat ő adta hozzá, a mintát pedig a másik oldalon megosztom majd, ezt szintén ő találta.
Szerintem nagyon tetszetős lett. Egyszerű a minta, bárki belekezdhet, emellett haladós is, összeállítani pedig végtelenül egyszerű.





Emellett saját részre is belekezdtem egy kendőbe, amit a nyárra szántam. Nos, az idein már biztosan velem lesz, és jó szolgálatot fog tenni sok téren. Elég nagy lett, de ez a minta is nagyon haladós volt, a fonal színe pedig szerintem főnyeremény.
Az első kép a teljes méretét mutatja, a második pedig közelről a mintát.




Készült még egy eccavúú és egy zsiráf. Ők egy márciusi rendelés részét képezik, amihez még egy baba is fog készülni. Őket majd egyben mutatom, ha készen lesz a "csomag".


Megjegyzések