Tevékeny február

Az elmúlt időszakban megint nem volt időm feltölteni semmit a blogra, de ettől függetlenül nem voltam tétlen, alkottam a megrendeléseket.
Elég változatosak voltak most a felkérések.

Elsőként a már korábban említett babaváró csomagot mutatnám meg. Sikerült vele elkészülnöm.  Ahogy említettem, van benne egy Gigi nevű zsiráf, egy Gru-s egyszarvú és egy puha, manósapkás baba.








Szerintem mindannyian nagyon aranyosak lettek, és méltóak egy kisgyermek első éveinek mesevilágához.  Puhák és szeretni valóak, amire minden kicsinek szüksége van. :)


Mivel volt egy kis tél is, ezért külön kérésre készült két pár ujjatlan hosszú kesztyű is türkiz-bézs színpárosításban. Az oldalát gombokkal díszítettem.





És minket is elért a szuperhősőrület első hulláma.
Íme Vasember.





Megjegyzések