Bertie és Wilbur

Kb. 2 hete kaptam egy új rendelést. Babákat kértek egy 3 éves kislánynak halvány rózsaszínben és halványszürkében.
Kicsit olyan, mintha pizsamában lennének sapkával. :)

Szerintem, nagyon aranyosak. A leírást nem közölhetem, mert fizetős, de az oldalt megadom, ahonnan elérhető. Ez az amigurumipatterns.net/shop/LittleAquaGirl/The-Little-Doodahs-Wilbur-and-Bertie.

A leírás pontos, precíz, bár, nekem Wilbur sapkája kicsi lett, horgolnom kellett  hozzá még 4 sort, hogy megfelelő méretű legyen. A pomponhoz készletet vettem, ami segített elérni, hogy megfelelően tömöttet kapjak. Nagyon egyszerű volt, amint rájöttem, hogyan kell megfelelően összeilleszteni. :)

Kész állapotban sapka nélkül 18-19cm-esek. Sapkával együtt 25 cm körül vannak.

Ő Bertie.                                                                         Ő pedig Wilbur.

Ilyenek együtt jó barátként.

Tegnap pedig a duó trióvá alakult Wilbur II megérkezésével, aki egy külön rendelésben készült kék színben.


Ha tetszett a poszt, akkor oszd meg a barátaiddal itt vagy a Facebook-on, és ne felejts el feliratkozni a hírlevélre a több tartalom eléréséhez.




Megjegyzések