Boldog új évet!

A mai nap már az új év napja. A babona szerint, amit ma csinálunk, az egész évben elkísér minket.
Nos, én remélem, hogy így lesz, mert horgolással indult a reggel. :)

Stílusosan az első napra szerencsét hozó kismalacot és négylevelű lóheréket hoztam.

A malackák leírását a horgolmány.blogspot.hu-n találtam. A képre kattintva eléritek a leírást is.
Viszonylag kevés fonal kell hozzá, kb, akkora lesz, ami egy gyerek kezében is elfér, és gyorsan megvan, nem bonyolult megcsinálni sem. Én kétféle rózsaszínből készítettem, és szerintem mindkettő aranyos lett.

http://horgolmany.blogspot.hu/2013/09/horgolt-malac.html


A lóhereminták a Praktika magazin2017. januári számában megtalálhatóak. Ott sapkára applikálták a végeredményt és több színben készült, de jelenleg nincs itthon másféle zöld fonalam, és így mindenki egyformát kap a megajándékozottak közül is. :)


Szóval, aki kedveskedne valamivel az új évben a barátoknak, ismerősöknek, munkatársaknak, azoknak bátran ajánlom ezeket a mintákat.


Kellemes horgolással töltött órákat kívánok mindenkinek ebben az évben is!

Megjegyzések