Amigurumi


A pulóverek bökögetése közben elkezdtem ezzel foglalkozó magazinokat keresni. Az elején a Trendi horgolt modelleket vettem, majd az újságárus ajánlotta a Diana Horgolt divatot. Azóta is igyekszem minden számot megvenni, mert nagyon sok ötletet találok bennük.

Nem sokkal később indult a Gombolyag Magazin, amit szintén azóta is vásárolok. A Kreatív horgolás tavaly jelent meg, és angol mintákat hoz nekünk frissítésképpen.

Előbbiben találtam rá életem első amigurumi figurájára, ami megtetszett, a Kócos cicákra.

Annyira jópofák voltak, hogy akkor már tanulva a korábbi esetekből, gondosan választottam ki a fonalat. A tűm pont megfelelő volt. :)

Az első cica a munkahelyemen született, és annyira megtetszett az egyik csoporttársamnak, hogy elkérte. Neki ajándékoztam, és ebből elindult egy cicalavina. Kb. 6-8 darabot csináltam belőle különböző variációkban.

A nagy sikerre való tekintettel többen kérdezték, hogy mást is csinálnék-e. Igent mondtam, és belevetettem magam a leírások keresésébe.

Azóta rengeteg figurám készült, és mindegyik után egyre többet tanulok. Mivel végtelen a színkombináció és a kiegészítők variálhatósága, így mindig más-és más darab kerül ki a kezeim közül. 

Mostanában ez foglakoztat leginkább. A variálhatóság, hogy valami egyedit engedjek ki a kezeim közül....

Kép forrása: http://foter.com/

Megjegyzések