Anyák napja csúszással

Nem is én lennék, ha mindennel időben elkészülnék. Természetesen nem volt ez másképp az Anyák napjával sem, ami kb. 1 héttel arrébb van már...

Idén saját készítésű holmikat szerettem volna készíteni a család idősebb nőtagjainak, így korábban elkezdtem a keresgélést. Megtaláltam a megfelelő fonalhoz tartozó mintát, és elkezdtem a tervezést-megvalósítást. Ebbe kicsit közbeszólt, hogy a kedden rendelt csomagom valamilyen oknál fogva csak a következő hét hétfőre lett kiszállítva, ami finoman szólva sem volt időben.

Ennek okán - meg persze a munka miatt is - csak tegnap este tudtam átadni a kis csomagokat immár teljes pompájukban.
De nézzük az elkészítés menetét.

Mivel jelenleg fonalhiány miatt a következő megrendelés teljesítése függőben van, így adott volt a lehetőség valami más elkészítésére.

Mivel az anyák napja a szeretetről szól, ezért kézenfekvő volt a szívformát választanom. A Pinteresten találtam rá a megfelelő mintára, amit a talonba rakott fonalaimból ki is próbáltam.
Szerintem, nagyon szép és enyhén vintage hangulata van a fonal színétől, ami egyébként a Catona 105-ös árnyalata. Ez egy krémfehér szín, ami nagyszerűen illeszkedik ehhez a stílushoz és régies hatást kölcsönöz az elkészült holminak.

A bejegyzésben csak simán akasztóra van varrva a szerintem kikeményített szív, de én egy kicsit továbbgondoltam a dolgot más blogolóktól ihletet merítve, és párnácskát készítettem belőle.

A dolog nem túl bonyolult. Elkészítettem a 2db szívformát horgolással, majd az alapján papírra rajzoltam egy mintát, azt kissé kicsinyítettem szabad kézzel, majd az otthon megtalált maradék táskabélés anyagára felrajzoltam, kivágtam és összevarrtam a szélek mentén. A varrótudományom hagy kívánnivalót maga után, de miután kifordítottam, nem volt feltűnő. :)

A párnát antiallergén tömőanyaggal kissé kitömtem, és szárított levendulát töltöttem még bele. Halványbarna-krémszín kockás szalagot álmodtam hozzá akasztónak, ami végül nem valósult meg, így egy rusztikusabb felületű fehér szalagot varrtam bele.

Így a leendő tulajdonosa akár molyűzőnek is használhatja a szekrényben.


Ha tetszett a poszt, akkor oszd meg velem itt kommentben, vagy a Facebook oldalamon.

https://www.facebook.com/Horgoblog/ https://plus.google.com/u/0/113032108964945598475 https://mail.google.com/mail/




Megjegyzések